0

aku jatuh cinta sekali lagi...

Posted by Eash Daniel on 8:24 AM
Kembara ke sipitang memberi seribu satu kenangan yang mengubah keseluruhan minda dan fahaman ku terhadap cinta dan komitmen..

tidak ada kata2 yang boleh menggambarkan perasaan aku terhadap dia...sayang yang lahir dlm hatiku terlalu ikhlas ku rasakan..sehingga aku sanggup utk melepaskannya...sehingga aku sanggup utk melihat dia bahagia...

Kehadirannya telah mengembalikan aku kepada diri ku yang sebenar...
Kehadirannya membuatkan aku sedar akan keindahan alam perkahwinan yang selama ini aku rasakan terlalu membebankan sekiranya aku melaluinya...
Kehadirannya mengajar aku erti keikhlasan sejati..

Ikhlas menyayanginya setulus hati tanpa dipengaruhi nafsu mahuoun sifat tamak...
Syukur alhamdulilah atas pengajaran yang kau berikan...
Sayang aku dengan mu tidak akan luput sekalipun aku dimiliki oleh lelaki lain...
Insyallah aku akan membawamu untuk melihat hari berbahagia ku pula...
Aku mahu engkau ada d samping ku menemani ku meniti gerbang perkahwinan ku...

Malam yang penuh rindu untuk mu...
1 Mei 2011 (11:45 p.m)

0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 The story of a Princess All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.