0

berapa nilai air mata itu...

Posted by Eash Daniel on 6:13 PM
pagi yang dingin...

ntah kali yang ke berapa ku menitiskan air mata hanya kerana seorang lelaki ini...
apa nilai airmata yang aku titiskan...
kenapa aku menitiskan airmata untuk lelaki yang tidak menghargai ku..
apa salah aku sehingga aku diperlakukan sebegini...
aku berikan segala kesetiaan ku..kasih dan sayang ku tapi ianya tidak cukup untuk memenangi hatinya...
tiada lagi gurauan senda...
tiada lagi rasa indah itu...
hanya airmata penenam duka...
apa lagi gunanya hubungan itu sekiranya airmata jadi santapan harian..
apa lagi gunanya hubungan itu sekiranya tangisan jadi muzik halwa telinga..
apa lagi gunanya hubungan itu sekiranya hati sudah hancur berkecai..
apa lagi gunanya hubungan itu sekiranya harapan sudah dibawa arus kemelut hati yang tiada bertepi...
apa lagi gunanya hubungan itu dikekalkan bila hanya satu pihak sahaja yang menyayangi dan satu pihak memberikan seribu satu alasan...
apa lagi gunanya hubungan itu...baik diputuskan sahaja...

0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 The story of a Princess All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.