0

Alone....

Posted by Eash Daniel on 4:22 AM
Petang yang dingin sekali...

duduk seharian dirumah membuatkan aku rasa bosan sekali...
apa perlu aku lakukan???
kadang-kadang aku takut akan bersendirian sepanjang umurku..
hampir kebaanyakan teman-teman sekuliah ku dahulu akan mendirikan rumah tangga...
namun kadang-kadang aku rasa lebih selesa bersendirian...
mungkin itu lebih baik..
kebebasan itu lebih penting...
buat apa nak susah hati..insyallah ko perlu stabilkan dulu dirimu dan barulah berfikir mengenainya...
aku pasti ada diluar sana yang menanti akan kehadiran mu untuk dicintai seadanya engkau dan menyintai ko sepenuh hatinya....

0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 The story of a Princess All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.